مصطفوی: دوندگان سپاهانی پدیده لیگ جوانان شدند

مربی تیم دو و میدانی سپاهان درباره عملکرد این تیم اصفهانی در لیگ جوانان توضیحاتی داد.

بهزاد مصطفوی مربی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت وگو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لغو مرحله نهایی لیگ جوانان دو و میدانی اظهار کرد: در مجموع امسال تیم‌های خوبی در لیگ  جوانان حضور داشتند، به طوری که چند تیم برای قهرمانی بسته شده بودند. تیم ما هم با بازیکنان جوانان مثل همیشه با رقبایش جنگید و مطمئن بودیم که می‌توانیم پدیده مسابقات باشیم. همچنین ما می توانیم یقه تیم‌های دیگر را بگیریم. با وجودی که خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم، اما باز هم در یک مرحله برگزار شده از لیگ  جوانان، ورزشکاران ما گل کاشتند.

او افزود: به طور حتم هدف ما با توجه به اینکه جوانان خوبی داریم این است که پدیده‌های خوبی را در فصل پیش‌رو به دو و میدانی معرفی کنیم. ان‌شاالله دوندگان سپاهانی توانایی خود را به دو و میدانی ایران در آینده نشان می دهند. فکر می‌کنم پس از بازگشت دوباره به دو و میدانی توانسته‌ایم دین خودمان را به این رشته ورزشی ادا کنیم.

ما به لغو مسابقات لیگ جوانان احترام می گذاریم 

مربی تیم دو و میدانی سپاهان با احترام به تصمیم مسئولان برای لغو مرحله نهایی لیگ دو و میدانی  جوانان بیان کرد: ما خیلی دوست داشتیم تا مرحله نهایی مسابقات برگزار شود تا جوانان ما بتوانند مانند بزرگسالان در این روز‌های سخت کرونایی برای لحظاتی هم که شده دل مردم را شاد کنند، اما مسئولان دو و میدانی برای جلوگیری از خطرات احتمالی تصمیم گرفتند تا لیگ را تعطیل کنند و ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

او در پایان گفت: خدا را شکر که توانستیم در یک مرحله‌ای که لیگ جوانان برگزار شد بهترین نتایج را به دست بیاوریم و به خوبی از نام سپاهان در لیگ دفاع کنیم. امیدوارم مسئولان باشگاه به نوبه خودشان این قهرمانی کوچک را از ما قبول کنند. حدود ۸۰ درصد تیم ما را جوانان بومی تشکیل می‌دادند و امیدوارم برای سال آینده از آن‌ها در تیم اصلی سپاهان استفاده کنیم. همچنین به صیامی بابت انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی تبریک می‌گویم و امیدوارم حضورش در دو و میدانی توأم با روز‌های خوبی برای این رشته پایه و مادر باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار