معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران:

برخورد پلیس با رانندگانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

سرهنگ همه خانی درباره جزئیات برخورد با رانندگانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، توضیحاتی داد.

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برخورد با رانندگانی که دستورالعمل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نمی کنند، گفت: با توجه به سیر صعودی آمار تلفات ویروس کرونا تصمیماتی گرفته شد و پلیس هم به عنوان مجری وارد عمل شده است.

او با بیان اینکه برای تمام وسایل حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس توصیه هایی صادر شده است که بر مبنای آن رانندگان و سرنشینان موظف به استفاده از ماسک هستند، گفت: با این شیوه امیدواریم بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

سرهنگ همه خانی افزود: در تمامی نقاط  تهران همکاران ما در ایستگاه های پرتردد مستقر هستند و به تمامی رانندگان علی الخصوص رانندگان اتوبوس های بی ارتی و تاکسی تذکرات لازم داده خواهد شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان نیز بدون داشتن ماسک اجازه سوار شدن وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند.

او گفت: بنده از چندین ایستگاه اتوبوس بازدید کردم و مشاهده کردیم مردم بسیار خوب نکات بهداشتی را رعایت می کنند و این مسئله شیوع بیماری را کاهش می دهد.

سرهنگ همه خانی گفت: گاها شاید رانندگان به تذکرات توجهی نکنند که پلیس به عنوان مجری قانون با این افراد برخورد خواهد کرد.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار