سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: حدس می زدم رقابت های جهانی برگزار شود

غلامرضا محمدی گفت: از چند ماه پیش حدس می زدم رقابت های جهانی کشتی امسال برگزار شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزاری رقابت های قهرمانی بزرگسالان سال ۲۰۲۰ جهان در روزهای ۲۲ لغایت ۳۰ آذر ماه سال جاری و به میزبانی شهر بلگراد، بلافاصله جلسه رئیس فدراسیون کشتی با کادر فنی تیم های ملی برگزار شد و غلامرضا محمدی ۲۹ آزادکار را جهت حضور در این مسابقات، به اردو دعوت کرد.

بنابراین گزارش غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برگزاری رقابت های جهانی امسال گفت: با توجه به این که قرار بود چند تورنمنت در آبانماه برگزار شود و ابراز تمایل بسیاری از کشورهای صاحب نام دنیا، حدس می زدم رقابت های جهانی امسال نیز برگزار شود، به همین دلیل از نظر ذهنی آماده بودم.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان درباره شرایط برگزاری اردوی تیم ملی نیز گفت: از تمام کشتی گیران دعوت شده به اردو، کادر فنی و سایر نفرات مورد نیاز، تست کرونا گرفته شده و در صورت سلامت کامل در اردو که به صورت کاملاً قرنطینه برگزار می شود حضور خواهند یافت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: درست است کشتی گیران برای حضور در رقابت های لیگ تا اندازه ای آمادگی خود را حفظ کردند اما باید قبول کرد مقداری از سایر رقبا عقب هستیم، ولی تلاش می کنیم در این مدت باقیمانده تا رقابت های جهانی آزادکاران را به شرایط مطلوب نزدیک کنیم.


بیشتر بخوانید:

پایان دور رفت گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی/ بازار بزرگ در صدر

بنا ۲۸ فرنگی کار را به اردوی تیم ملی فرا خواند/ سعید عبدولی دعوت نشد!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار