تعداد بستری شدگان بخش‌های کرونایی بوشهر افزایش یافت/ هشت شهرستان در شرایط قرمز

در حالی که پنجشنبه تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر ۳۱۵ و چهارشنبه ۳۱۰ نفر بود، امروز این تعداد به ۳۲۷ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۳۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۶۳  نفر در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند که ابتلای ۲۲ نفر از آنان به کرونا قطعی است.

دکتر سعید کشمیری بابیان اینکه ۴۹ بیمار در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند، افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه ۱۸ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.

او با اشاره به اینکه یک آقای ۸۴ ساله باسابقه فشارخون بالا براثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست‌داده است، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶۵۰ هم استانی براثر ابتلا به این بیماری جان خود را ازدست‌داده‌اند.
آمار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان  ترخیص شده‌اند.

 کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان تا کنون ۱۴ هزار و ۲۵۱ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۹ هزار و ۶۵۱ نفر نیز به‌طور قطعی بهبودیافته‌اند.

او با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت اکنون، هشت شهرستان از  ۱۰ شهرستان‌ استان یعنی شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر و عسلویه در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.