مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۲۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اعضای باند سرقت اموال داخل خودرو در قائمشهر دستگیر شدند

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران با تقویت گشت‌های کنترلی موفق به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در حین سرقت محتویات داخلی یک خودرو در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: متهمان در بازجویی‌ها به عمل آمده به سرقت خودرو و محتویات داخلی خودرو با همدستی ۴ نفر دیگر از همراهان خود اعتراف کردند.

او افزود:در ادامه این عملیات با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سایر همدستان این افراد نیز دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۸ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی و باغات در تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات کشاورزی در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی ۳ سارق حزفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و مزارع این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نکا، پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی ۴ سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌ها تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۴ کیلو مواد مخدر در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در راستای پیشگیری ومقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر‌های چالوس و مرزن آباد به اجرا درآمد.

او افزو د: در اجرای این طرح که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا درآمد با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ عامل سودجوی مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضوانی، از کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودرو‌های متهمان خبر داد و تصریح کرد: در این راستا ۲ خودروی سواری نیز توقیف شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.