توافق بحرین و رژیم صهیونیستی روز یکشنبه امضا می‌شود

رژیم صهیونیستی و بحرین روز یکشنبه توافقی را برای برقراری روابط دیپلماتیک امضا خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  براساس گزارش‌های خبری، رژیم صهیونیستی و بحرین دو روز آینده توافقی را در مورد روابط دیپلماتیک امضا خواهند کرد.

رسانه‌های فرانسوی و صهیونیستی گزارش دادند که بحرین و رژیم صهیونیستی روز یکشنبه آتی توافق موقتی را برای برقراری روابط دیپلماتیک میان دو طرف امضاء خواهند کرد.

چند هفته پیش نمایندگان وزرای خارجه بحرین و امارات و نیز بنیامین نتانیاهو، نخست ورزیر رژیم صهیونیستی با حضور در واشنگتن اعلام کردند که روابط خود را عادی‌سازی کرده‌اند.

چند روز پیش یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد، به بحرین سفر کرده بود. او طی این سفر با عادل بن خلیفه الفاضل رئیس اطلاعات و مشاور امنیت ملی بحرین در خصوص مسائل امنیتی و همچنین برقراری روابط دیپلماتیک بین بحرین و رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرده‌ بود.

همچنین دو طرف در این دیدار، در خصوص موضوعات مورد علاقه گفت‌وگو و رایزنی کردند. مقامات بحرینی و صهیونیستی همچنین بر اهمیت اعلام حمایت از صلحی که بین پادشاهی بحرین و اسرائیل امضاء شده، تأکید کردند.

شب گذشته نیز پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با اکثریت آرا توافق عادی سازی روابط با امارات متحده عربی را تصویب کرد.

بر این اساس، توافق عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو امروز در کنست مطرح مورد رای‌گیری قرار گرفت. ۸۰ نماینده با این توافق موافقت کردند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی پیش از رای‎گیری اعلام کرد: ما این توافق را از موضع قدرت با امارات به امضا رساندیم. هیچ بند محرمانه در این توافق وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
با این امضاء شوم بحرین دوباره مال ایران خواهد شد و یکی دیگر از استانهای جدا شده از ایران به ایران خواهد رسید پس از فتحش توسط ایرانیان غیور .
آخرین اخبار