پلیس حافظ اصلی و بی‌ادعای امنیت در جامعه است

استاندار کرمانشاه مردم‌داری، صلابت و اقتدار را از بارزترین و ممتازترین ویژگی‌های کارکنان ناجا برشمرد و گفت: پلیس حافظ اصلی و بی‌ادعای امنیت در جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز یکشنبه در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی کرمانشاه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: با مجاهدت‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس امروز امنیت خوبی در سطح کشور برقرار است.

او با اشاره به مردمی‌بودن پلیس،گفت: همین ویژگی سرمایه بزرگی برای کارکنان ناجا به شمار می‌رود و باعث شده تا بسیاری از شهروندان برای حل مشکلاتشان به آن‌ها مراجعه و استمدادجویی کنند.

بازوند در ادامه به اقتدار پلیس در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امروز نه تنها دشمنان داخلی بلکه دشمنان خارجی این سرزمین نیز از نیروی انتظامی حساب ویژه‌ای می‌برند چرا که به خوبی دریافته‌اند ماموران پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و بی‌انضباطی برخورد می‌کنند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به شعار هفته ناجا "همه برای سلامت و امنیت" اشاره کرد و گفت: امسال و با تداوم بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای در کشور و استان حاکم شده است و از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود تمام ظرفیت و توان خود را برای مقابله با این بیماری پای کار آورند.

بازوند با اشاره به بستری بودن ۶۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان، یادآور شد: بیش از ۱۸۰ نفر از این تعداد در بخش آی سی یو بستری هستند که این زنگ خطری برای همه ماست تا بیش از پیش به توصیه‌ها و نکات بهداشتی و مسائل پیشگیرانه عمل کنیم.

او با بیان اینکه تاکنون پلیس در کنار سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های نظامی و دولتی به خوبی برای مقابله با کرونا پای کار بوده است و همچنان به حضور آن‌ها برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری نیاز داریم، گفت: انتظار می‌رود نیروی انتظامی همچنان پای کار بوده و هرجا که لازم است تذکرات و توصیه‌های لازم را به آن‌هایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ارائه کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: شرایط کنونی استان مانند بسیار نقاط دیگر بسیار سخت و حساس است و باید بدانیم که بهترین راه برای مقابله و درمان این بیماری عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع و دیگر کار‌های غیرضروری است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار