ایجاد ۲ امور جدید برق در شرق شهرستان اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از ایجاد دو امور جدید برق در شرق شهرستان اصفهان به منظور رسیدگی بیشتر به این منطقه، برق‌رسانی به مراکز صنعتی شرق و افزایش قابلیت اطمینان شبکه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اصلاح ساختار، بازسازی و بهینه‌سازی شبکه‌ها، افزایش روشنایی و رفع حریم‌های این منطقه اظهار کرد: تأمین برق مشاغل و کشت‌های جایگزین شیوه غرقابی از مهمترین فعالیت‌های انجام شده در این منطقه است.

او از احداث ۳۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در یک سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در محدوده این امور، برق‌رسانی به مشاغل مکمل کشاورزی نظیر پرورش ماهی، گلخانه و دامداری اشتغال‌زایی بیش از ۲۰۰ نفر از مردم منطقه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان افزود: حدود ۱۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

پیراپیران ادامه داد: به‌منظور اصلاح ساختار شبکه‌های برق در محدوده این امور، تبدیل ۶۰ کیلومتر شبکه مسی به کابل خودنگهدار، ایجاد ۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و ۱۶ دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

او خاطرنشان کرد: با توجه به تردد زیاد بین روستا‌های "جور" و "تیمیارت" حدود دو هزار و ۳۰۰ متر شبکه روشنایی و حدود یک کیلومتر شبکه فشار متوسط با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۸۰۰ میلیون ریال احداث شده است. وی با اشاره به نصب ۲۰ دستگاه سکسیونر در سال جاری، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته به‌منظور افزایش قابلیت مانور شبکه و همچنین بهبود شاخص‌های استراتژیک، هشت دستگاه سکسیونر گازی، هوایی، اتوماسیونی با هزینه‌ای معادل ۹ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال در این محدوده نصب شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.