ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مرگ یک زن و مرد جوان بر اثر گازگرفتگی در محله حکیمیه

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه گازگرفتگی در محله حکیمیه توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره یک حادثه گازگرفتگی در محله حکیمیه اظهار کرد: در ساعت ۸:۵۸ امروز (یکشنبه ۲۷ مهرماه) یک مورد حادثه گازگرفتگی در محله حکیمیه بلوار باباییان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که سریعاً یک ایستگاه به محل اعزام شد و آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند.

او افزود: محل حادثه یک ساختمان قدیمی ویلایی بود که به عنوان محل تولید لوازم خودرویی از آن استفاده می‌شد. آتش نشانان در زمان رسیدن به محل حادثه با یک زن ۲۱ ساله و مرد ۲۷ ساله که بیهوش بودند، مواجه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه این دو نفر تا رسیدن اورژانس جان خود را از دست داده بودند، علت دقیق مرگ این دو نفر را پزشکی قانونی اعلام خواهد کرد.

او تأکید کرد: به روز‌های سرد سال نزدیک می‌شویم و باید انتظار این حوادث را داشته باشیم، لذا می‌توانیم به سادگی جلوی وقوع این اتفاقات را بگیریم، به همین منظور از شهروندان تقاضا می‌شود با توجه به نزدیک شدن فصل سرما بیشتر مواظب خود و اطرافیانشان باشند.

مرگ یک زن و مرد جوان بر اثر گازگرفتگی در محله حکیمیه

 

مرگ یک زن و مرد جوان بر اثر گازگرفتگی در محله حکیمیهمرگ یک زن و مرد جوان بر اثر گازگرفتگی در محله حکیمیه


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار