ورزشکاران شاخص نابینا معرفی شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید بر لزوم ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران نابینا و کم بینا، خواستار معرفی ورزشکاران شاخص نابینا و کم بینای فارس به جامعه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید احمد احمدی‌زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی هم بسیار ضروری است، گفت: باید در زمینه تولید محتوای آموزشی در خصوص روشندلان اقدام شود و برای این منظور صداوسیما می‌تواند تاثیرگذار باشد هم برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی و هم سایر مردم.

او، با تاکید بر اینکه برنامه‌ای باید ویژه برای نابینایان در صداو سیما اختصاص یابد، بیان کرد: در خصوص موضوع حمایت حقوقی از نابینایان هم باید اقدام جدی انجام شود، زیرا می‌تواند در حل مشکلات نابینایان کمک موثری باشد.

احمدی زاده، با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز خدمات مناسبی را به نابینایان ارائه می‌کند، تصریح کرد: نابینایان به خدمات متنوعی در حوزه پزشکی مانند فیزیوتراپی نیاز دارند که باید در این زمینه برنامه ریزی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، بر انجام اقدامات لازم و مصوب در خصوص مدرسه شوریده شیرازی از سوی اداره کل نوسازی مدارس تاکید کرد و ادامه داد: نصب تندیس شوریده شیرازی با مشارکت شهرداری شیراز می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

او، افزود: با توجه به استقبال خیران از جمع آوری کمک‌های مومنانه باید ارائه این کمک‌ها به نابینایان نیز مورد توجه قرار گیرد.

احمدی، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مشکلات نابینایان و همچنین جانبازان نابینا را به صورت ویژه پیگیری کنند، که در دو ماه آینده جلسه‌ای با حضور اعضای انجمن نابینایان و برخی از دستگاه‌های اجرایی برای ارزیابی اجرای مصوبات مرتبط، برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار