سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در رابطه با شرایط این تیم و معرفی دستیاران خود توضیحاتی داد.

علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخاب شدن وی به عنوان سرمربی این تیم بیان کرد: طبق صحبت‌هایی که با رضا رضایی (مدیر عامل باشگاه گل ریحان) و محمود عربی (قائم مقام رضایی) داشتیم، با توجه به این که بنده یکی از بنیان گذاران این تیم در سمت سر مربی بودم و باشگاه گل ریحان خانه من محسوب می‌شود، باشگاه به این نتیجه رسید که من را به عنوان سر مربی تیم انتخاب کند.

او افزود: در زمان سرمربیگری من این تیم به دسته بالاتر صعود کرد و با توجه به رزومه‌ای که داشتم و لطف مدیران باشگاه، برای سرمربیگری باشگاه انتخاب شدم. البته مشکلات مالی زیادی در تیم وجود دارد که متاسفانه زمانی که باشگاه وضعیت مالی خوبی داشت من در این تیم حضور نداشتم، اما امیدوارم با کمک مسئولان ورزشی و سیاسی استان البرز بتوانیم کمبود‌ها را جبران کرده و روز به روز شاهد بهبود وضعیت تیم گل ریحان باشیم.

او درباره دستیاران خود بیان کرد: طبق جلساتی که با علیرضا نیکبخت داشتم، به توافق رسیده ایم. علی چینی نیز به عنوان مربی در تیم، دستیار من خواهد بود. اسامی دستیاران من تا فردا به طور رسمی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار