وجود مجلسی مقتدر عامل کاهش مشکلات معیشتی مردم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: وجود مجلس مقتدر، انقلابی و کارآمد عامل تقویت نظام و کاهش مشکلات مردم در حوزه اقتصاد و معیشت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در دیدار با نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه مهم قوه مقننه، گفت: وجود مجلس مقتدر، انقلابی و کارآمد عامل تقویت نظام و کشور و کاهش مشکلات مردم بویژه در حوزه اقتصاد و معیشت خواهد بود.

او رسالت اصلی رسانه ملی را تعامل با دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه استان زنجان دانست و افزود: برابر منویات رهبر معظم انقلاب، باید چهارچوب حرکت همه وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و بیان خدمات نظام اسلامی باشد در این راستا رسانه استانی همانند گذشته در این مسیر حرکت کرده و تیم رسانه‌ای مجلس یازدهم باید بیش از پیش به منظور تبیین خدمات این نهاد راهبردی تلاش و با رسانه‌ها تعامل کند.

رئیس رسانه استانی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، صدا و سیما را پرچمدار خط مقدم این جنگ نابرابر عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود شدید تجهیزات فنی و تولیدی در صدا وسیمای مرکز زنجان از نمایندگان محترم استان زنجان در مجلس یازدهم درخواست داریم در خصوص تأمین بودجه لازم توجه ویژه‌ای داشته باشند و صداوسیما را در این کارزار حمایت و پشتیبانی کنند.

لطیفی  وجود سابقه دیرینه علمی، عرفانی و دینی استان زنجان را ظرفیت مناسبی به منظور به تصویر کشیدن زندگی نامه مفاخر استان زنجان دانست و افزود: موقعیت زنجان و بهره مندی از جاذبه‌های مختلف در کنار تاریخ غنی، فرصت‌های مناسبی را برای تولید برنامه‌های فاخر در سطح ملی فراهم کرده که امیدواریم با وفاق و همدلی مسئولین شاهد تحقق این امر باشیم.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش حساس صدا و سیما در جامعه گفت: امام راحل (ره) از رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی یاد کردند که نشان دهنده اهمیت این نهاد مهم فرهنگی در عرصه‌های مختلف است.

حجت الاسلام شجاعی برنامه‌های شبکه اشراق و شبکه استانی رادیو را فرهنگ ساز و مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب بیان کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص جامعه شاهد ایثار کارکنان مرکز زنجان در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام محرم بودیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

او  با بیان این مطلب که امروز شرایط اقتصادی و معیشتی برای بسیاری از دهک‌های جامعه مساعد نیست، افزود: باید برنامه‌ریزی مدونی برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی مردم در سطوح مختلف با هماهنگی و همکاری تمامی نهاد‌ها صورت گیرد.
 
شجاعی گفت: امیدواریم با همدلی همه نمایندگان زنجان در مجلس شورای اسلامی شاهد افزایش سهم استان زنجان از بودجه سالیانه باشیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.