مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:

مراقبت از سلامتی ورزشکاران مهم‌ترین دغدغه‌ی ورزش و جوانان در شرایط کرونایی است

علی شائی گفت: نظارت بر اماکن ورزشی و مراقبت از سلامتی ورزشکاران مهم‌ترین دغدغه‌ی ورزش و جوانان در شرایط کرونایی ست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در ارتباط با سامانه سامد با تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش و ورزش دوستان اظهار داشت : برنامه‌هایی برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط بحرانی ویروس کرونا در این مقطع با محوریت مجازی تدوین شده اند.

او تجلیل از قهرمانان ورزشی، تجلیل از هیات‌های برتر در سطح استان را از برنامه‌های در نظر گرفته شده این نهاد دانست و افزود: مقدمات لازم برای اجرای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است امابا توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در صدد هستیم بعد از هفته تربیت بدنی در آیینی فاخر از این قهرمانان تجلیل به عمل آوریم.

علی شائی مدیریت بحران کرونا در اماکن ورزشی و نظارت و بازرسی این اماکن را اولویت ضروری این نهاد در دوران کنونی مبارزه با ویروس دانست و خاطر نشان کرد: برای مراقبت از سلامتی ورزشکاران تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم و در صورت مشاهده تخلف به اخطار و پلمب این اماکن اقدام خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش جوانان استان ایلام از راه اندازی رشته قایقرانی در سد کنگیر ایلام خبر داد و ابراز امیدواری کرد بعد از گذراندن شرایط کرونا این مجموعه به اهداف و رسالت اصلی خود در تعمیم رسالت ورزشی خود ادامه مسیر دهد.

علی شائی به نقش و تاثیر با اهمیت رسانه‌های استان در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: مجموعه رسانه‌های استان در این دوران توانسته اند با تحلیل آموزشی و اطلاعات نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

او از تعامل با رسانه‌های استان ابراز خرسندی کرد و افزود: برای تلاشگران این عرصه به ویژه در راستای تعامل با این قشر در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در وضعیت بحرانی کرونا برنامه‌هایی در نظر داریم که امیدواریم به سمت هر چه بهتر شدن و مطلوبیت ورزش استان پیش رود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.