دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اوایل بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن کرباسی دبیر فدراسیون بدنسازی در مجمع سالانه هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در مشهد گفت: به زودی برای برنامه‌ریزی نحوه برگزاری این مسابقات و ترکیب تیم ملی و یا مکان برگزاری رقابت‌های یاد شده تصمیم‌گیری می‌شود.

او افزود: پیش از این حضور ایران در مسابقات جهانی اسپانیا در آبان ماه به واسطه پیشگیری از شیوع کرونا و احتمال ابتلا ورزشکاران کشورمان لغو شد.

بیشتر بخوانید

دبیر فدراسیون بدنسازی ادامه داد: اگرچه طبق تقویم فدراسیون جهانی قرار است رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی در آبان‌ماه امسال برگزار شود، ولی احتمال تعویق مسابقات، به منظور فراهم شدن زمینه حضور ایران در آن وجود دارد.

کرباسی بیان کرد: ریاست فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام، بار‌ها برای حضور ایران در این رقابت‌ها تماس گرفته است، ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیم شورای فنی فدراسیون برای حفظ سلامت ورزشکاران، ما تیمی به این مسابقات اعزام نخواهیم کرد.

او تصریح کرد: محمدتقی امیری خراسانی، سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به کرونا مبتلا شده بود و در قرنطینه خانگی به سر می برد و دیروز با انجام آزمایش پزشکی و مشخص شدن بهبودی هم اکنون سرپرست فدراسیون، فعالیت‌های خود را خارج از قرنطینه ادامه می‌دهد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.