جاودانی: تحقیقات پرونده مظاهری به پایان رسیده، ولی رای اعلام نشده است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پرونده رشید مظاهری توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که  گفته می شود  رشید مظاهری دروازه بان استقلال در پرونده شکایت از باشگاه تراکتور برنده شده است، اما  این موضوع تکذیب شد. 

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: من تعجب کردم که در فضای مجازی مطرح شد که رای رشید مظاهری صادر شده است.  طبق برنامه، جلسه ای روز گذشته در کمیته انضباطی داشتیم و تحقیقات پرونده مظاهری به پایان رسید و رای این پرونده هنوز نوشته نشده است.

او بیان کرد: زمانی که رای پرونده مظاهری نوشته شد به دبیر کل فدراسیون فوتبال ارائه می شود تا آن را را ابلاغ کند. همچنین اگر رای قابل تجدید نظر خواهی باشد، طرفین دعوا می توانند به کمیته استیناف اعتراض کنند، اما اگر این رای قطعی باشد امکان شکایت وجود ندارد. 

همچنین یکی از مدیران باشگاه تراکتور اعلام کرد که رای پرونده رشید مظاهری به باشگاه ابلاغ نشده است تا در این باره صحبت کنیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
اینم بابا مسعود از همین الان معلومه که شکایت ماشین سازی هم در مورد مرادی به جایی نمیرسه کلا این تیم سوسول وزارت ورزش دارای قدرت فراقانونیه که فقط بلده از قدرتش استفاده بکنه و به بقیه تیمها اتهام بزنه
آخرین اخبار