واحد‌های صنفی مهاباد زیر ذره بین بازرسان اصناف

رئیس اتاق اصناف مهاباد گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام گرفته است.

شریف زاده رئیس اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تاکنون ۵ هزار و ۶۲۱ مورد بازرسی صنفی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی این شهرستان انجام و ۴۰۷ پرونده به ارزش ۱ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال تشکیل شده است.

شریف زاده افزود: تاکنون به ۲۷۱ شکایت حضوری و تلفنی مردمی از اصناف نیز رسیدگی شده است و با متخلفان برابر قانون برخورد کردیم.

او ادامه داد: امسال بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای در گشت‌های مشترک هزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی سطح شهر و روستا را امسال انجام دادند که طی آن ۶۸ پرونده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق اصناف مهاباد تصریح کرد: پرونده‌های تشکیل شده به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است.

او از شهروندان خواست هرگونه گران فروشی، کم فروشی و تخلف صنفی را با سامانه ۱۲۴ و یا شماره ۴۲۴۴۹۹۷۴ ستاد بازرسی اصناف مهاباد اطلاع دهند.

انتهای پیام /ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.