نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:

تلاش کردیم مشکلات صنعت نفت را برای همیشه برطرف کنیم/ قطعا بودجه باشگاه افزایش می‌یابد

مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات باشگاه صنعت نفت توضیحاتی را بیان کرد.

سید محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت آبادان تیم ریشه داری است. فوتبال برای آبادانی‌ها تنها به یک بازی محدود نمی‌شود؛ بنابراین صنعت نفت آبادان برای اهالی این شهر بسیار مهم است. صنعت نفت سال گذشته روند صعودی داشت و اگر آن اتفاق برای سرمربی تیم رخ نمی‌داد، صنعت نفت فاصله‌ای تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نداشت. جدایی اسکوچیچ ضربه مهلکی به تیم ما زد و تاثیر بدی روی روند فنی تیم گذاشت.

او در ادامه گفت:  ما تلاش کردیم مشکلاتی که صنعت نفت آبادان هر سال با آن مواجه می‌شد را برای همیشه برطرف کنیم. تلاش‌هایی انجام شد تا این باشگاه زیر مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان قرار گیرد تا از این طریق بتوانیم مشکلات مالی صنعت نفت را برطرف کنیم. خوشبختانه تاکنون بخش زیادی از کار انجام شده است.  

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای برطرف کردن مشکلاتی که برای حمایت مالی وزارت نفت از صنعت نفت آبادان ایجاد شده بود، هر ۳ نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده مردم خرمشهر دست به کار شدند. از اعضای هیئت مدیره و کادرفنی این تیم تشکر می‌کنم که تیم را به این مرحله رساندند. صنعت نفت آبادان از نظر بدنسازی نسبت به سایر تیم‌ها عقب است، اما امیدوارم تا آغاز لیگ آماده شود.  چهره تیم تغییر کرده و از میان جوانان بومی آبادان بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند. هواداران مطمئن باشند که ما در کنار تیم هستیم و این طور نیست که صنعت نفت را تنها بگذاریم. مصمم هستیم که این تیم در لیگ برتر حفظ شود و پیشرفت کند. مسلما برای رسیدن به این هدف، تلاش می‌کنیم.  

تلاش کردیم مشکلات صنعت نفت را برای همیشه برطرف کنیم/ قطعا بودجه باشگاه افزایش می‌یابد

مولوی درباره جدایی چند بازیکن کلیدی صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات گفت: پنجره‌های نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود و از طرف دیگر بیشتر بازیکنان خوب، به تیم‌های دیگر ملحق شدند. امسال قانون ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی اعمال شده است و این عامل در کنار عوامل دیگر دست به دست هم داد تا نتوانیم در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم، اما انشاالله با انسجام و هماهنگی، این مشکل را رفع می‌کنیم. شاید صنعت نفت بازیکنان چهره نداشته باشد، اما تیم خوبی دارد. در میان بازیکنان صنعت نفت، کسانی هستند که قابلیت بازی در تیم ملی را دارند.


بیشتر بخوانید: 


او درباره میزان بودجه صنعت نفت برای لیگ بیستم گفت: مسلما با توجه به تورم و افزایش هزینه‌های جانبی، میزان بودجه باشگاه نسبت به فصل گذشته باید بیشتر شود. باشگاه صنعت نفت برای اردوی این فصل نسبت به  سال‌های گذشته هزینه‌ بیشتری کرده است ما قول می‌دهیم که در حد توان به این تیم کمک کنیم.  

تلاش کردیم مشکلات صنعت نفت را برای همیشه برطرف کنیم/ قطعا بودجه باشگاه افزایش می‌یابد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بازیکنان را از دست داده ایم. اگر فوتبال حرفه‌ای است، باید به بازیکنان هم حرفه‌ای نگاه کنیم. به مردم آبادان که همراه همیشگی صنعت نفت هستند، قول می‌دهیم هر چه در توان داریم برای صنعت نفت بگذاریم و از هیچ کمکی دریغ نکنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.