اتهام زنی دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس علیه ایران

نایف الحجرف در اظهاراتی بی اساس اتهام‌زنی های کشور مرتجع عربی علیه کشورمان را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، نایف الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در اظهاراتی بی اساس کشورمان را به  خشونت‌پراکنی در کشور‌های منطقه متهم کرد.
 
نایف الحجرف مدعی شد: ایران موجب انتشار خشونت و درگیری‌ها در کشور‌های یمن، عراق، سوریه و لبنان شده است.
 
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در ادامه گزافه گویی‌های خود گفت: ایران منابع مالی گروه‌های تروریستی و طائفه‌ای را تامین و سلاح در اختیار آن‌ها می‌گذارد.
 
این اظهارات دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی همواره برای ایجاد ثبات در منطقه از راه‌های مختلف سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی تلاش کرده و بیشترین هزینه را در مقابله با گروه‌های تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش هزینه کرده است؛ به گونه‌ای که مسئولان عراق و سوریه بار‌ها تاکید کرده اند که اگر مساعدت‌های جمهور اسلامی نبود نابودی گروه تروریستی داعش ممکن نبود و این احتمال وجود داشت که حتی بغداد به تصرف این گروه تروریستی درآید.
 
این درحالی است که بیشتر گروه‌های تروریستی در منطقه زائیده تفکر سلفی وهابی و برخی کشور‌های مرتجعی است که با هزینه اموال بسیار داعش و زیر شاخه‌های آن را پرورش دادند، جنگ در یمن را آغاز ، لبنان را دچار بی ثباتی کردند و اختلافات طائفه‌ای را در عراق برمی انگیزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار