توزیع ۲ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه وقف در ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه وقف خبر داد.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه وقف در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید رضا نوروزی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایربا اشاره به اینکه دهه وقف از ۲۴ مهر آغاز و تا سوم آبان ادامه دارد، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا برنامه‌های دهه وقف امسال متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

او از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی از محل عواید موقوفات سیف‌الدوله به خانواده‌های جامعه هدف شهرستان ملایر همزمان با دهه وقف خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های زیرپوشش نهاد‌های حمایتی، کارگران فضای سبز و تنظیف شهرداری، انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ارزش هرکدام از این بسته‌ها را ۳۷۵ هزار تومان دانست و افزود: برای این تعداد بسته ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نورزی با بیان اینکه این بسته‌ها شامل اقلام اساسی، برنج، گوشت مرغ، روغن، قند و شکر، حبوبات است، افزود: توزیع این بسته‌ها از همین هفته و به‌ صورت روزانه در بین جامعه هدف انجام خواهد شد.

اوبا بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴ هزار و ۴۲۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های جامعه هدف و نیازمند شهرستان ملایر توزیع‌شده است، اظهار داشت: این بسته‌ها در ماه مبارک رمضان ماه محرم توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه با توزیع تعداد بسته‌های معیشتی در این دهه تعداد بسته‌های توزیع‌شده تاکنون به ۶ هزار و ۴۲۰ بسته می‌رسد، افزود: مبلغ هزینه شده برای این بسته بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان و هزینه آن نیز از عواید موقوفات سیف‌الدوله و به منظور نیت واقف بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.