۸۶ روستای استان اردبیل تا پایان امسال از نعمت گاز بهره مند می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۸۶ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی تا پایان امسال بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای این شرکت با اعلام این خبر گفت: عملیات گازرسانی به این روستا‌ها علیرغم برودت هوا و شرایط جوی نامساعد در سطح استان اردبیل هم اکنون با سرعت در حال انجام است و با بهره برداری از آن ها، اهالی ۸۶ روستای استان اردبیل از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

او با اشاره به برخورداری ۹۵ درصدی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی در سطح استان ابراز امیدواری کرد و افزود: با بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا میزان برخورداری خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به ۹۸ درصد می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه از عزم همگانی مسئولین استانی و شهرستانی در تحقق استان سبز در حوزه گازرسانی خبر داد و افزود: در برخی از پروژه‌های در دست اجرا پاره‌ای از مشکلات احصاء شده است که با همکاری مسئولین سایر دستگاه‌ها و همکاری مردم منطقه برای رفع این مشکلات برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است.

اسماعیلی بیان کرد: در پروژه‌های اجرایی شهرستان خلخال که ۲۲ روستای این شهرستان را شامل می‌شوند، با اجرای شبکه گازرسانی به این روستا‌ها که بیشتر آن‌ها در مناطق صعب العبور و برف گیر قرار دارند، ان شاء الله در آینده‌ای نزدیک مشکل تأمین سوخت زمستانی روستاییان منطقه رفع می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.