دبیر کنفرانس هفتم ترانسفورماتور خبر داد؛

ایران پرچمدار تولید ترانسفورماتور برق در خاورمیانه

آقایی فر گفت: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتور‌های توزیع و قدرت برق دست یافته و در خاورمیانه حرف اول را می‌زند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان,  به نقل از وزارت نیرو، آرش آقایی فر دبیر کنفرانس هفتم ترانسفورماتور اظهار کرد: ایران به فناوری تولید و بازسازی انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قدرت برق دست یافته، به طوری که اکنون متخصصان ایرانی در دو زمینه ساخت و تعمیرات ترانسفورماتورها در خاورمیانه حرفی برای گفتن داشته و رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند.

وی‌با اشاره به اینکه ایران قدرت نخست ساخت و بازسازی ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع برق درمنطقه را داراست، اضافه کرد: بزرگترین نقطه ضعف تعمیرات ترانس نداشتن تجربه کافی در زمینه بازاریابی بین المللی و مشکلات گمرکی و بانکی است.


بیشتربخوانید


آقایی فر گفت: هفتمین کنفرانس بین المللی ترانسفورماتور روز یکم آبان ( فردا) برگزار و در آن مباحثی پیرامون راهکارهای تبدیل ایران به هاب تعمیرات ترانسفورماتور خاورمیانه، صدور خدمات فنی و مهندسی و هوشمندسازی این تجهیزات در سراسر کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: برگزاری این رویداد بتواند در توسعه این صنعت و ارائه راهکارهایی برای رفع چالش‌های پیش رو، مفید واقع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار