حناچی خبر داد؛

انتخاب ۵ پاکبان نمونه پایتخت توسط شهروندان

شهردار تهران گفت: ۵ پاکبان منتخب شهر تهران که امروز مورد تقدیر قرار گرفتند، توسط شهروندان انتخاب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسمی که برای تقدیر از پاکبانان نمونه پایتخت برگزار شده بود، خطاب به پاکبانان منتخب گفت: شما نقطه آخر خدمات شهری به مردم هستید و وقتی مردم از شما راضی باشند یعنی از ما راضی هستند و بابت زحماتتان تشکر می‌کنم و به نمایندگی از همه شهروندان از شما که به پاک بودن شهر کمک می‌کنید، تشکر ویژه دارم.

وی افزود: شما از سوی مردم انتخاب شده‌اید و مردم از شما راضی هستند و این مهمترین اتفاق است و خیلی مهم است که همکاران ما مورد اعتماد مردم باشند و مردم قدر زحماتشان را بدانند.

حناچی ادامه داد: در این شرایط کرونایی مسئولیت شما در پاکیزه نگه داشتن شهر مضاعف است و نظافت در دوره کرونا سخت‌تر است، من به نمایندگی از شهرداری تهران از شما تشکر می‌کنم.

شهردار تهران در حاشیه مراسم تقدیر از پاکبانان به خبرنگاران گفت: این افراد منتخب مردم هستند و مردم کسانی را انتخاب کرده‌اند که از کار آن‌ها راضی بودند، اما این حرکتی نمادین برای تقدیر از زحمات آن‌هاست که کشور را پاکیزه می‌کنند.

حناچی درباره برنامه‌های شهرداری برای حوزه پسماند افزود: برنامه‌هایی که شهرداری در حوزه پسماند دارد، بدون کمک مردم به جایی نمی‌رسد. همکاران من در مدیریت پسماند تلاش می‌کنند. از لحظه تولید زباله تفکیک آن آغاز می‌شود تا حداقل زباله به آرادکوه برسد و حداقل پسماندی که به آرادکوه هم می‌رود دفن می‌شود. بقیه زباله‌ها بازیافت شده یا برای تولید برق سوزانده می‌شود، اما این فرآیند را با کمک مردم می‌توان اجرا کرد.

شهردار تهران درباره حفظ سلامت پاکبانان هم گفت: به هر صورت ابزار کار لازم که معمولا پاکبانان برای کار نیاز دارند، در اختیارشان قرار داده شده است و سلامتشان توسط شرکت شهر سالم به صورت دوره‌ای چک می‌شود و تمهیدات رفاهی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. تلاش شده است که حقوقشان هم در این شرایط سخت به موقع پرداخت شود و اگر بودجه کم باشد باز هم در این بخش در پرداخت کوتاهی نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار