معاون استاندار سمنان:

محور دامغان-معلمان، مسیر استراتژیک و شاهراه ارتباطی چند استان است

فخری گفت: محور دامغان-معلمان مسیری استراتژیک و شاهراه ارتباطی چند استان با یکدیگر بوده و تسریع در اجرای باند دوم این محور، امری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: محور دامغان- معلمان به دلیل اینکه مسیر ارتباطی چند استان است، تردد بسیار بالایی در این‌مسیر صورت میگیرد که با اتفاقات و تصادفات ناگواری همراه است که به همین واسطه تسریع در اجرای پروژه بسیار حائز اهمیت بوده و نیاز است تا توجه جدی به رسیدگی و رفع مشکلات پیرامون این طرح صورت گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تردد روستائیان جنوب شهرستان دامغان از این مسیر اشاره داشت و بر لزوم تسریع در ایمن سازی و بهره برداری از قطعه‌های در حال آماده سازی این مسیر تاکید نمود.

فخری با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث این محور در سه قطعه توسط پیمانکاران در حال اجراست، تصریح کرد: قطعه‌های اول و دوم در دو مسافت ۵۵ کیلومتری در حال ساخت است که هر کدام به ترتیب ۶۴ و ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت: مجری و پیمانکار طرح نیاز است تا علاوه بر ایجاد ارتباطات و پیگیری‌های کشوری برای پیشبرد اهداف طرح، در راستای هم افزایی و تسریع در روند اجرایی پروژه، همکاری ویژه‌ای با مسئولین شهرستان و استان نیز داشته باشند.

او با اشاره به مشکلات بر سر راه اجرای این پروژه از رسیدگی به موارد و مسائل و کمبود‌های موجود خبر داد و خاطر نشان کرد: قطعه اول این پروژه در حال حاضر با پیشرفت ۲۱ درصدی و قطعه دوم نیز با پیشرفت حدود ۳۰ درصدی در حال اجراست.

فخری با بیان اینکه کوتاهی در اجرای این طرح و پیشبرد اهداف آن توسط مجری و پیمانکاران قابل قبول نیست و نیاز به تلاش، پیگیری و عزم جدی‌تر دارد، گفت: مسائل و مشکلات پیش روی پروژه توسط پیمانکار، مجری طرح و مسئولین متولی امر بررسی و احصاء شود و در کمترین زمان‌ممکن به منظور رفع مشکلات و تسریع در روند اجرای پروژه، ارائه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار