حجم بازی فورتنایت بر روی رایانه ۶۰ گیگابایت کاهش یافت

شرکت اپیک گیمز با توسعه فناوری خود حجم بازی فورتنایت بر روی رایانه های شخصی را به شدت کاهش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سازندگان بازی فورتنایت توانسته‌اند حجم فایل نصبی این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی را به شدت کاهش دهند. شرکت اپیک گیمز حجم این بازی را از بالای ۹۰ گیگابایت به کمتر از ۳۰ گیگابایت رساندند.

این خبر روز گذشته در حساب کاربری بازی فورتنایت در توئیتر منتشر شد و اکنون کاربرانی که این عنوان را بر روی رایانه‌های شخصی خود نصب کرده‌اند دیگر نیازی به نگرانی برای آزاد نگه داشتن فضای نصبی در کامپیوتر خود ندارند. این کاهش حجم بازی نه تنها کمک می‌کند کاربران بیشتری دست به نصب فورتنایت بزنند بلکه افراد می‌توانند بازی‌های پرحجم دیگری مانند جدیدترین عنوان Call of Duty: Modern Warfare را نصب کنند.

بازی فورتنایت


بیشتر بخوانید


پست توئیتری حساب کاربری فورتنایت

حساب کاربری بازی فورتنایت در توئیتر نوشت هم اکنون فایل نصبی بازی بر روی رایانه‌های شخصی تنها ۲۷ گیگابایت است اما پس از نصب کمی افزایش می‌یابد. همچنین آن‌ها اعلام کردند این عمل کمک می‌کند حجم بروزرسانی‌های آینده هم کم و سرعت بارگذاری صفحه بازی افزایش یابد.

البته پست توئیتری فورتنایت همچنین به این نکته اشاره کرد که برای کم کردن حجم فایل لازم است ابتدا یک بسته الحاقی نصب و فعال‌سازی شود و مراحل پچ را تکمیل کند. پس از انجام این عملیات کاربران می‌توانند از بروزرسانی‌های جدید فورتنایت و کاهش حجم آن بهره‌مند شوند.

گفته می‌شود شرکت سازنده قصد دارد پچ‌های دیگری را نیز برای بازی خود منتشر کند تا کاربران از افزایش سرعت بارگذاری عنوان برخوردار شوند. گفتنی است؛ در حال حاضر زمان مشخصی برای انتشار بروزرسانی‌های جدید فورتنایت بر روی رایانه‌های شخصی مشخص نشده است اما طبق اطلاعات شرکت سازنده، این بروزرسانی‌ها از این پس حجم بسیار کمتری خواهند داشت و نصب آن‌ها سریع‌تر صورت خواهد گرفت. علت اقدامات اخیر اپیک گیمز جذب کاربران بیشتر به سرویس‌های خود و توسعه بازی فورتنایت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرشیا
۰۸:۱۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
چه خوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
این خیلی خیلی عالی ممنون از خبر گزاری تون ممنونم ولی از سیزن 5 دارم بازی می کنم وتقریبا لبتابم بخاطر این همه حجم داشت هنگ می کرد
آخرین اخبار