پیام تبریک تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از غیورمردان این نیرو که بار سنگین صیانت از امنیت فردی واجتماعی مردم را بر عهده دارند، قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از غیورمردان این نیرو که بار سنگین صیانت از امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی ایرانیان را بر عهده دارند، قدردانی کرد.

متن پیام حجت الاسلام احمد مروی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ

مجموعه نیروی انتظامی در چهار دهه گذشته از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی همواره برای مردم عزیز ما نماد امنیت و آرامش و برای تهدیدکنندگان امنیت این مردم، جلوه اقتدار و صلابت بوده است.

غیورمردان نیروی انتظامی که بار سنگین صیانت از امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی، روحی و روانی ایرانیان را بر عهده دارند، در تمام این سال‌ها حضوری مجاهدانه و ایثارگرانه را در عرصه‌های گوناگون خدمت به منصّه ظهور رسانده‌اند و با تقدیم بیش از ۱۳ هزار شهید، ارمغان ارزشمند امنیت را در مرزها، جاده‌ها، شهرها، روستا‌ها و جای‌جای این میهن عزیز به مردم عزّتمند ایران اسلامی هدیه داده‌اند و سخن گهربار مقام معظم رهبری "مدظلّه‌العالی" را عینیت بخشیدند که "نیروی انتظامی همواره باید مظهر اقتدار، نظم، مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه باشد".


بیشتر بخوانید


مجاهدان خدمتگزار در نیروی انتظامی هم چنین در تمامی بزنگاه‌ها و عرصه‌های نوین خدمت نیز با وقت‌شناسی و تدبیر، حضوری مؤثر داشته و تصویری متفاوت از پلیس را در شرایط خاص حاصل از بلایای طبیعی، شیوع بیماری به نمایش گذاشته‌اند و دوشادوش سایر نیرو‌های خدوم نظام در خدمت به مردم پیشگام بوده‌اند.

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غیور یگان‌های مختلف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به تمامی مجاهدان این عرصه خدا قوّت و تهنیت بگوییم و عزّت و سربلندی بیش از پیش این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسألت نماییم.

اینجانب از جوار مضجع منوّر رضوی ضمن عرض تبریک فرارسیدن این هفته، سلامتی و سربلندی همه عزیزان خدمتگزار در نیروی انتظامی را از خداوند منان مسألت می‌نمایم.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار