رئیس حوزه هنری کردستان خبر داد:

برگزاری شانزدهمین یادواره شمس قریشی در کردستان

مرادی از برگزاری شانزدهمین یادواره شمس قریشی، همزمان با هفته وحدت در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان، با اشاره به اینکه یادواره شمس قریشی در هفته وحدت برگزار می‌شود، گفت: برگزاری هر ساله یادواره سیدبهاالدین شمس قریشی با حضور اقشار مردم از شیعه و سنی به عنوان بزرگترین مولودی‌خوانی کشور از اقدامات عملی حوزه هنری در راستای توسعه وحدت در استان بوده است.

او افزود: اولین یادواره شمس قریشی با ۲۰ مخاطب برگزار و پانزدهمین دوره این یادواره با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر در مسجد قبای سنندج برگزار شد.

مرادی خاطر نشان کرد: شانزدهمین دوره یادواره شمس قریشی همزمان با هفته وحدت در کردستان و بدون حضور مخاطبان در هشتم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان کردستان به دیگر برنامه‌های این نهاد انقلابی در استان پرداخت و اعلام کرد: دیدار با شهدا در اولویت برنامه‌های حوزه هنری کردستان در هفته وحدت قرار گرفته است.

مرادی تولید مجموعه «ذکر و دف» در یک‌هزار و ۱۰۰ نسخه، برگزاری شب خاطره شهید غمیان و دیدار و سرکشی از دو نفر از ماموستا‌های برجسته استان ماموستایان محسن حسینی و سیدصلاح حسامی، دیدار جمعی از هنرمندان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سنندج را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری استان کردستان در هفته وحدت دانست.

او در پایان عنوان کرد: تمامی برنامه‌های هفته وحدت با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.