مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از برگزاری جلسه مدیران پایگاه‌های اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش از دبستانی رایگان خبر داد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: استفاده بهینه از بستر شبکه شاد و با توجه به فرصت‌های ایجاد شده جهت پوشش حداکثری نوآموزان پیش از دبستان آموزش مجازی این گروه به صورت رایگان انجام می‌شود.

او جذب و حضور حداکثری نوآموزان، ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای کلیه نوآموزان به صورت غیر حضوری و رایگان و همچنین رشد همه جانبه و یادگیری پیش نیاز‌های نوآموزان از طریق آموزش والدین را از اهداف این طرح بیان کرد.

معتوکی با تاکید براهمیت و ضرورت دوره پیش از دبستان، افزود: هدف اصلی برگزاری آموزش پیش از دبستان رشد همه جانبه نوآموزان است بنابراین باید از برنامه و فعالیت‌هایی استفاده شود که باعث رشد ذهنی و جسمی آنان شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان با بیان اینکه در شرایط خاص کرونا ویروس انجام کلیه فعالیت ها‌ی آموزشی و پرورشی از طریق فضای مجازی ارائه می‌شود، تصریح کرد: استفاده از شبکه شاد و پیام رسان‌های داخلی در امر تعلیم و تربیت مورد تاکید است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.