بیش‌از ۲۳۹ هزار نفر در سیستان و بلوچستان آموزش‌های همگانی هلال احمر را فرا گرفتند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۲۳۹ هزار نفر در ۶ ماه اول مسال آموزش های عمومی و همگانی هلال احمر را در این استان فرا گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میربهاء الدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آموزش یکی از اساسی ترین اهداف هلال احمر برای ارتقای آمادگی و افزایش علم امدادی عمومی مردم به منظور مقابله با حوادث و سوانح احتمالی است.

او  ادامه داد: آموزش های این مدت در قالب ۳۵۲ دوره آموزش عمومی و همگانی در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت : ۲۹۰ دوره آموزش های عمومی در خانه های هلال استان برای ۲ هزار و ۹۸۱ نفر در رده سنی کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان، ۳۵ دوره آموزشی کمک های اولیه و مهارتهای داوطلبی با شرکت ۸۹۱ نفر و ۲۷ دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات با حضوزر ۷۴۰ فراگیر در این مدت از سوی حوزه آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

او  ادامه داد : ۲۳۴ هزار و ۴۱۶ نفر نیز در این استان در مناسبت‌های خاص و مذهبی آموزش های عمومی و همگانی را فرا گرفتند.

میربهاء الدین بیان کرد: در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا یکهزار و ۵۶۲نفر به صورت غیرحضوری و ۲ هزار و ۹۲۷ نفر به صورت حضوری آموزش های مربوطه را فرا گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اجرای ۶ دوره آموزش تخصصی امداد و نجات در قالب دوره های عملیات لجستیک ، پایه پیش بیمارستانی ، اسکان اضطراری ، تصادفات جاده‌ای برای ۱۳۶ نفر از نجاتگران در راستای تربیت تیم های تخصصی و پوشش پایگاههای امدادونجات را از دیگر اقدامات انجام شده این حوزه در سال جاری عنوان کرد.

او  ادامه داد: همچنین انتشار فیلم و کلیپ، ارسال پیامک آموزشی، آموزش ایستگاهی، تهیه و توزیع اینفوگرافی و پیام های هشدار، استفاده از ظرفیت های صدا وسیما، نصب بنر و استند، تهیه محتوای آموزشی ویژه فضای مجازی، توزیع افزون بر ۵۲ هزار برگ بروشور و پوستر ، بیش از ۲۸۳ هزار نکات آموزشی در محل ایستگاه‌های غربالگری در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از دیگر اقدامات معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان در ۶ ماه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۰۱:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
مگه عزیزم کل استان چند نفرن اینطور که شما میگین پدر بزرگ من هم از قبر اومده یاد گرفته آمار اشتباه بدبختی ببار میاره و خدمت رو کم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۰۱:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
به نظرم امار اشتباهه
آخرین اخبار