تحصیل رایگان ۷۰۰ دانش آموز در مدارس غیرانتفاعی مازندران

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: ۷۰۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس غیر انتفاعی و هیئت امنایی در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان گزارش ویژه ۱۰۰ روزه حوزه فرهنگی کمیته امداد، گفت: با اجرای موفق طرح ایران همدل ۷۰۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد به صورت رایگان در مدارس غیر انتفاعی و هیئت امنایی در حال تحصیل هستند.

او افزود: طرح ایران همدل برای ثبت نام دانش‌آموزان تحت حمایت در  مدارس غیرانتفاعی با تشکیل ستاد استانی و شهرستانی ادارات آموزش و پرورش اجرا شد.


بیشتر بخوانید


معافی با اشاره به پشتیبانی چهار موسسه کنکور مجازی از ۹۷ پایه کنکور گفت: ۲۰ نفر از دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد مازندران امسال با رتبه کمتر از ۵ هزار، و ۳۶ دانش آموز با رتبه کمتر از ۱۵ هزار بوده اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران ادامه داد: پشتیبانی آنلاین از مقطع سوم دبستان  تا کنکور آینده همچنان در حال انجام است.

او به میزبانی مجازی مازندران در جشنواره ملی و سراسری باران وحی اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف ارتقاء بینش قرآنی خانواده تحت حمایت و خصوصا دانش آموزان تحت حمایت برگزار شد.

معافی افزود: هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه مسابقه قرآنی به صورت آنلاین در جشنواره باران وحی از سوی داوران در سه روز ارزیابی شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: اجرای عملیاتی مرحله به مرحله عضویت هزار و ۱۰۰ دانشجو و دانش آموزان مستعد در بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌ها طبق گام دوم انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این نهاد است.

۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مازندران زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار