اجرای ۱۰ طرح شاخص شهری در محدوده شهرداری منطقه پنج شیراز

شهردار شیراز گفت: ۱۰ طرح شاخص شهری در محدوده شهرداری منطقه پنج شیراز در حال اجراست، و تا پایان امسال و ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در بازدید میدانی از طرح‌های شهرداری منطقه ۵ شیراز همچون بوستان مطالعه و ورزشگاه قائم «عج» در بولوار گفتار و سرای محله بنی هاشمی، گفت: ۱۰ طرح شاخص شهری در محدوده شهرداری منطقه پنج در حال اجراست، این طرح‌های دهگانه تا پایان امسال و ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: احداث بوستان‌های موضوعی و مجموعه ورزشی و فرهنگی در مجاورت آن‌ها فرصت‌های تفریحی و ورزشی جدیدی را برای این منطقه به وجود می‌آورد.

شهردار شیراز با تشریح رویکرد شهرداری در خصوص توسعه فضا‌های تفریحی ورزشی مناطق یازده گانه، افزود: سیاست شهرداری احداث پارک‌های ورزشی با دارا بودن ظرفیت‌های ورزشی مختلف در سطح مناطق یازده گانه است تا هیات‌های ورزشی بتوانند از این پارک‌ها بهره برداری و نیاز شهروندان را برطرف کنند.

اسکندرپور در بازدید از بوستان ترافیکی و پیست موتورسواری پارک ۵۰ هکتاری مادر واقع در بولوار احمد بن موسی (ع)، گفت: تلاش داریم یک پیست استاندارد و در سطح ملی موتورسواری احداث و فرصت جدیدی را برای جنوب شرق شیراز ایجاد کنیم.

اسکندرپور با بیان اینکه ضروری است در نقاط مختلف شهر فرصت‌هایی برای گردشگری شهری فراهم کنیم، بیان کرد: پارک ۵۰ هکتاری مادر در محدوده شهرداری منطقه ۵ این امکان را فراهم می‌کند که شهروندان با توجه به وجود مجموعه‌های مختلف تفریحی و ورزشی به آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.