رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه توزیع لاستیک بین خودروهای سبک و سنگین در استان انجام می‌شود، گفت: نظارت بر عرضه لاستیک با همکاری ۱۶ عامل توزیع در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان گفت: هر متقاضی می تواند با ارائه برگ سبز خودرو و کارت ملی خود به مراکز عرضه یک جفت لاستیک خودروی سبک به نرخ دولتی خریداری کند.

او ادامه داد: برای دریافت لاستیک خودروهای سبک سامانه برخط تعریف نشده و متقاضیان باید به صورت حضوری به مراکز عامل فروش استان سمنان مراجعه کنند.

تشنه دل بیان کرد: هر عامل فروش در استان سمنان ۲ تا سه بار در ماه لاستیک خودرو دریافت می کند و متقاضیان با در دست داشتن مدارک می‌توانند از این مراکز لاستیک به نرخ دولتی خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تصریح کرد: متقاضیان برای اطلاع از مراکز عامل فروش لاستیک در استان می‌توانند به اتاق اصناف یا سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان خود مراجعه کنند.

تشنه دل گفت: متقاضیان لاستیک خودروهای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند در سامانه برخط برای خرید لاستیک به نرخ دولتی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.