شناسایی ۱۵۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا

۱۵۲ بیمار جدید مبتلابه کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجندگفت:در۲۴ ساعت گذشته ۲ ۲۶ آزمایش جدید از افرادمشکوک به کرونا در استان گرفته شد که از این تعداد جواب ۱۵۲ آزمایش مثبت اعلام شد.

او افزود: از ۱۵۲ بیمار جدید شناسایی شده، ۴۴ نفر در بیمارستان‌های استان بستری اند و ۱۰۸ مورد نمونه گیری سرپایی انجام شده است.

مهدی زاده گفت:۳۷ نفر از مبتلایان جدیدشناسایی شده مربوط به شهرستان بیرجند، ۶ نفر فردوس، ۲۵ نفر قاین، ۲۶ بیمار مربوط به طبس، یک نفر نهبندان، ۱۰ بیمارمربوط به درمیان، دو نفر سربیشه، ۸ نفر سرایان، ۱۴ نفر بشرویه، ۱۷ نفر زیرکوه و ۶ نفر مربوط به شهرستان خوسف است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: هم اکنون ۳۳۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری اند که از این تعداد ۲۰۲ نفر مبتلا به کرونا هستند.


بیشتر بخوانید


او گفت: از بیماران کرونای بستری در بیمارستان‌های استان، ۳۶ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری که حال ۵ نفر از آنان مساعد نیست.

مهدی زاده افزود: همچنین با فوت ۶ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی به ۲۴۶ مورد افزایش یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ۱۹ هزار و ۱۵۱ آزمایش انجام شده در استان تاکنون تست کرونای ۵ هزار و ۶۴۶ نفر مثبت شده است.

انتهای پیام /  ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار