سازمان نظام مهندسی یزد متولی شبکه نوآوری صنعت ساختمان کشور

مدیر آموزش، برنامه ریزی و سیستم های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد متولی شبکه نوآوری صنعت ساختمان کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مرتضی خانی، مدیر آموزش، برنامه ریزی و سیستم های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به آماده شدن زیر ساخت‌ها برای تعاملات بهتر در سازمان نظام مهندسی گفت: در حوزه همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌های همکار، تهیه وب سایت و اطلاع رسانی به اعضا، مکاتبات اداری و امور مشترکین، اقدامات زیادی با هدف هوشمند سازی و الکترونیکی کردن فرآیند‌ها در این بخش صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، متولی شبکه نوآوری صنعت ساختمان کشور شده است افزود: تمامی این سامانه‌ها بر روی سرور‌های استان انتقال یافته است.

خانی ادامه داد: یکی از شعار‌های هیأت مدیره هشتم این سازمان توجه به نوآوری و فناوری‌های نوین با شعار ساختار و سازمان هوشمند بوده است. همچنین بیش از ده سامانه خدماتی برای تسهیل در ارائه خدمات از سال ١٣٩٨ در دستور کار قرار گرفت.

خانی در تشریح خدماتی که سازمان نظام مهندسی به صورت غیر حضوری ارائه می‌دهد اظهار کرد: در حال حاضر ١۵ خدمت شامل خدمات مهندسی، مالی، تسهیلات بانکی، پژوهش و آموزش در قالب سامانه‌ها انجام می‌شود و در ۵ ماهه اخیر بیش از ٧٠٠ نفر به صورت غیر حضوری خدمات تمام الکترونیک از سازمان دریافت کرده اند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.