واکنش چهره ‎های سیاسی به سخنان دیروز رهبر انقلاب

پس از تذکر برخی نکات توسط رهبر معظم انقلاب در روز گذشته، برخی چهره‌های سیاسی مطالبی را به تبعیت از بیانات ایشان به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مقام معظم رهبری روز گذشته مصادف با ۳ آبان ۹۹ در دیداری حضوری با ستاد ملی مقابله کرونا،  نکات مهمی را به مردم و مسئولان یادآور شدند.

حضرت آیت‎الله خامنه‎ای با اشاره به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهور به اهمیت وجود اتحام و انسجام تأکید کرده و فرمودند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را به طور صریح اعلام می‌کنم. باید حرمت رؤسای سه قوه و مسئولان کشور که در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند، حفظ شود.

پس از این سخنان مقام معظم رهبری، برخی از چهره های سیاسی مطالبی را در توئیتر به اشتراک گذاشتند و اطاعت از فرامین رهبر انقلاب جهت حفظ انسجام در کشور را جزو واجبات دانستند.

مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که پیش‎تر پست تندی علیه رئیس جمهور به اشتراک گذاشته بود، پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری پست زیر را به اشتراک گذاشت:

"‏بسمه تعالی
‎#تبعیت از فرامین الهی ‎#رهبر_عزیز و ولی امرم را از اوجب واجبات میدانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم میدارم.
و در چارچوب ‎#تکالیف_قانونی خود و ‎#تدابیر معظم له لحظه ای از ‎#احقاق_حقوق_مردم شریف غفلت نخواهم کرد".

واکنش چهره ‎های سیاسی به سخنان دیروز رهبر انقلاب

جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی کشور:

"‏با توجه به سخنان امروز مقام معظم رهبری، تردیدی نیست که همدلی بین کسانی که مسولیتی در اداره امور دارند کمک مهمی برای عبور از شرایط دشوار فعلی و حل مشکلات مردم است.
بخاطر این مهم، توئیتی که در نقد سخنان آقای ذوالنور گذاشته بودم برداشتم! "

واکنش چهره های سیاسی به سخنرانی رهبر

 

عبدالله گنجی، هیات مدیره روزنامه جوان:

"‏می توان با صراحت گفت چه رسانه های رسمی چه فضای مجازی نیروهای انقلاب اسلامی با هتک حرمت رئیس جمهور در دوهفته پیش همراهی نکردند و می توان حزب الله را مشرف بر سیره و نگاه رهبری دانست.حرمت رئیس جمهور مهم است این جایگاه حقوقی و از نظام و مردم است و باید نگاه فرا شخصی بدان داشت"

واکنش چهره های سیاسی به سخنرانی رهبر

سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسان:

"‏امروز ‎#امام_خامنه‌ای حیطه نقد را مشخص کردند، نقد و انتقاد باید در حیطه اخلاق باشد، اهانت، هتک حرمت، توهین، تمسخر، و هر روش غیراخلاقی ممنوع است. همه بدانیم همانقدر که ‎#نقد_عالمانه راهگشاست، بی‌تقوایی و بی‌اخلاقی در بیان و نظر زیان‌بار است."

واکنش چهره های سیاسی به سخنرانی رهبر


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار