آبگرفتگی معابرشهری خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر از اقدامات انجام شده درخصوص حل مشکل آبگرفتگی معابر شهری این شهرستان خبرداد.

محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:مشکلات فنی و کارشناسی شبکه فاضلاب خرمشهر برکسی پوشیده نیست اما ما ظرف ۱۰روز گذشته سلسله نشست های متعددی برگزار کردیم و همچنین معاون امور عمرانی استانداری خوزستان به همراه یک تیم فنی به خرمشهر آمدند و تصمیمات بسیار جدی گرفته شد.

او افزود: مقرر شد همه دستگاه های خدمات رسان با محوریت اداره آب و فاضلاب ۷محوری که برای آنها مشخص شده است را اجرایی کنند که برخی از آنها تاکنون اجرایی شده و برخی در دستور کار روزانه دستگاه ها قرار گرفته است.

حیدری ادامه داد:لایروبی کانال های فاضلاب مناطق بحرانی در اولویت کاری ما است و در کوی بهروز و سایر نقاطی که مشخص شده کار انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر با اشاره به تشکیل تیم اورژانسی پاسخ به بحران بیان کرد: به محض اینکه همشهریان تماس بگیرند اداره آب و فاضلاب مکلف شده است که بلافاصله تیمی را اعزام کند و مشکلات و دغدغه مردم را رفع کند.

او در پایان تصریح کرد:در مواردی که مردم با اداره  آب وفاضلاب تماس نگیرند یا به دلیل شلوغی سامانه ارتباط مردمی امکان دریافت تماس ها به صورت فوریتی نباشد ،تیم های گشت زنی اداره آب وفاضلاب موظف هستند به نیابت از مردم اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.