فروش بیش از ۲.۲ میلیون نسخه دیجیتالی از بازی اونجرز

بر اساس اطلاعات جدید، کاربران بیش از ۲.۲ میلیون نسخه از بازی اونجرز را در ماه سپتامبر خریداری کرده‌‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار جدیدی در رابطه با عنوان جدید Marvel's Avengers منتشر شده است که از موفقیت چشمگیر این بازی خبر می‌دهد. این عنوان که توسط تیم Crystal Dynamics ساخته شده و با کمک Square Enix انتشار یافته توانسته است در ماه سپتامبر موفقیتی غیرقابل انتظار کسب کند.

بر اساس گزارش‌های جدید، عنوان Marvel's Avengers در ماه انتشار خود بیش از ۲.۲ میلیون نسخه دیجیتالی را به فروش رسانده که تقریبا با میزان فروش عنوان پرطرفدار Marvel's Spider Man برابری دارد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی مرد عنکبوتی به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد اما عنوان Marvel's Avengers یک بازی چند پلتفرمی است و کاربران می‌توانند بر روی سیستم‌ها و کنسول‌های مختلف آن را تجربه کنند. 

موفقیت شرکت Square Enix


بیشتر بخوانید


موفقیت شرکت Square Enix

گزارش مورد نظر همچنین به این موضوع اشاره دارد که فروش موفقیت‌آمیز بازی اونجرز این عنوان را به دومین بازی پرفروش عرضه شده توسط شرکت Square Enix تبدیل کرده است. در حال حاضر مقام اول پرفروش‌ترین عنوان عرضه شده توسط Square Enix به بازی بازسازی شده Final Fantasy VII اختصاص دارد.

با وجود اینکه داده‌های به دست آمده از کاهش تمایل کاربران به بازی کردن عنوان اونجرز خبر می‌دهد، میزان فروش این بازی نشان دهنده آن است که شرکت Crystal Dynamics می‌تواند با عرضه محتوای جدید و بسته‌های الحاقی کاربران را یکبار دیگر به تجربه این عنوان جذب کند.

با توجه به زمان عرضه این بازی و جدید بودن آن، شرکت سازنده با برنامه‌ریزی صحیح می‌تواند در مدت زمان کم فروش خود را افزایش دهد و رکوردشکنی خود را بیشتر کند. گفتنی است؛ در کنار بازی اونجرز، عناوین دیگری مانند NBA 2K21، Tony Hawks Pro Skater و سوپر ماریو قرار دارند که به ترتیب ۱.۹، ۲.۸ و ۱.۸ میلیون نسخه دیجیتال را به فروش رسانده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.