تصمیم گیری دستگاه ها برای حل مشکلات تولید در کنار هم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای حل مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان،باید نمایندگان تمامی دستگاه های متولی با اختیار تام در کنار هم تصمیم بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای فراهم کردن زمینه حضور دستگاه ها در کنار هم، مرکز فوریت های شبانه روزی  بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان ایجاد و راه اندازی شده است.

کلانتری افزود: جای خالی این مرکز و  راه اندازی آن احساس می شد تا موانع سد راه واحدهای تولیدی استان در اسرع وقت و در مرکزی با حضور همه دستگاههای متولی مرتفع شوند.

او بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرو در زمینه راه اندازی این مرکز است.

کلانتری گفت: نمایندگان دستگاه های متولی به صورت شبانه روزی با اختیار تام در این مرکز حضور دارند و  پاسخگوی مشکلات سرمایه گذاران و واحد های تولیدی هستند.

استاندار افزود: در این ‌مرکز مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال یا  فعال به فوریت بررسی و پس از ۴۸ ساعت برطرف می شود.

او بیان کرد: واحدهای تولیدی مشکلات خود را به این مرکز منعکس می کنند و به سرعت برای رفع مشکل آنها اقدام می شود.

کلانتری رفع موانع تولید ،حل مشکلات و جذب سرمایه گذاران را از مهمترین اولویت های حال حاضر استان خواند و افزود : باید از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید و فعالیت کسب و کار استفاده کرد.

استاندار گفت: مدیران باید جهادی عمل کنند و کم کاری و قصور از هیچکس پذیرفته نمی شود  و با مدیری که در این راه سنگ اندازی یا کاهلی کند برخورد می شود.

او افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان باید برای تسهیل، رونق تولید و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان پای کار باشند و برای رسیدن به هدف مهم این مرکز شبانه روزی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فعال باشند.

سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی مشکل دار می توانند به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن و سامانه  ۳۳۳۳۹۰۱۸ پیگیر مشکلات و موانع سد راه خود باشند.

تولید کنندگان و سرمایه گذاران کاغذ بازی و پاس کاری در میان دستگاه های مختلف برای گرفتن استعلام و مجوزهای لازم‌را زمان گیر و خسته کننده می دانند و همواره از این روند طولانی شکایت داشته اند و به نظر می رسد با ایجاد این‌مرکز بخش بزرگی از این مشکلات‌برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.