کاربران به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) نوشتند؛

یک نفر مانده از این قوم که بر می‌گردد

همزمان با آغاز امامت حضرت صاحب‌الزمان مهدی موعود (عج) فضای توئیتر لبریز از عطر ناب نرگس شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نهم ربیع الاول سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج) است، عید بزرگی که شیعیان آن را جشن می‌گیرند. امسال با شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت درست شیوه نامه‌های بهداشتی برگزاری مراسم جشن این روز در کوچه و خیابان کمتر به چشم می‌خورد اما عاشقان و دوستداران حضرت ولیعصر (عج) در فضای مجازی برای این روز سنگ تمام گذاشتند و تلاش کردند با انتشار مطالب و تصاویری زیبا دین خود را ادا کنند.

دلنوشته‌های کاربران برای امام زمان (عج  به زبان‌های مختلف و با هشتگ‌های #ThePromisedSaviour، #مهدی_موعود، #عید_بیعت، #اللهم_عجل_ولیک_الفرج، #آغاز_ولایت_امام_زمان فضای توئیتر را مزین کرده و هشتگ #عید_بیعت به ترند یک توئیتر فارسی تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید


در ادامه توئیت کاربران با این هشتگ‌ها را مشاهده می کنید:

یک نفر مانده از این قوم که بر میگردد

.

.

.

.

جهان به نجات دهنده احتیاج دارد. این نجات دهنده عدالت را نجات می‌دهد و کارهای ظالمانه را نابود می‌کند.
او مهدی است. نام او چندین بار در کتاب مقدس  ذکر شده است.
او بر خواهد گشت.

.

 

.

انسان از ابتدای خلقت چه مشکلی را حل کرده است؟ گرسنگی؟ امنیت؟ بی انصافی؟ جنگ؟ بلای طبیعی؟ همه این مشکلات را به منجی واگذار کنید و به سخنان او گوش فرا دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر چیزی کم داشته باشید ، جذب آن خواهید شد. جهانی بدون ظلم را تصور کنید. کنار امام (عج) بودن تنها راه تجربه چنین زندگی شگفت انگیزی است !!

.

اگر جامعه بشری را در طول تاریخ با کاروانی که به روشی خاص در حال عبور است مقایسه کنیم ، با این سوال روبرو می‌شویم: این کاروان به کجا می‌رود؟ هدف از این جریان چیست؟ پایان این جاده کجاست؟

.

.

.

.

.

امام صادق (ع) درباره منتظران امام زمان (عج) می‌فرمایند: هر کس منتظر امر باشد و در برابر آزار و ترسی که به او وارد می‌شود، شکیبایی پیشه کند، فردای قیامت در صف ما محشور می‌شود.

.

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
ما منتظرانیم..................