بسته حوادث ( پنجم آبان ماه ۹۹):

آتش سوزی در جایگاه سی ان جی گناباد/ سانحه مرگبار رانندگی در جاده مشهد به کلات+تصاویر

مهم‌ترین حوادث امروز ( پنجم آبان ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهران حسین زاده شهردار گناباد گفت: جایگاه سوخت سی ان جی امام رضا (ع) گناباد دیشب دچار آتش سوزی شد.

او افزود: این آتش سوزی که در هنگام استانداردسازی بوسیله شرکت پیمانکار و بر اثر جرقه در محل تخلیه کپسول‌ها روی داده است یک مصدوم داشت که برای درمان به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافت.
 
آتش سوزی جایگاه سی ان جی در گناباد

شهردار گناباد ادامه داد: با اعزام به موقع پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی گناباد به محل این حادثه، آتش خاموش شد و از بروز خسارت به قسمت اصلی جایگاه و وقوع خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

حسین زاده بیان کرد: پرسنل آتش نشانی در حال بی خطرسازی این جایگاه هستند و میزان دقیق خسارت وارده به این جایگاه بعد از بررسی‌های کارشناسی متعاقب امر اعلام می‌شود.
 

فوت یک تن در تصادف رانندگی در جاده مشهد به کلات

 
آتشیار احمد صفائیان رئیس ایستگاه ۳۸ آتش‌نشانی مشهد با اشاره به امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران ۳ ایستگاه آتش نشانی مشهد به حادثه رانندگی در جاده مشهد به کلات، گفت: با تماس تلفنی مردم با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی با واژگونی سواری پراید در جاده کلات، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های نجات و اطفای حریق را به محل حادثه در حوالی روستای عوض اعزام کرد.
 
حادثه رانندگی در جاده مشهد به کلات

او افزود: به محض حضور نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد دو نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه بر اثر شدت سانحه در درون خودرو محبوس شده اند که نجاتگران آتش نشانی عملیات رها سازی محبوس شدگان را انجام و آنان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.
 
سانحه رانندگی در جاده مشهد به کلات

رئیس ایستگاه ۳۸ آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: پس از بررسی بالینی تکنسین‌های اورژانس، راننده این وسیله نقلیه به دلیل شدت حادثه در دم فوت شده بود که جسم بی جان او تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد و دیگر سرنشین پراید به بیمارستان منتقل شد.
 
سانحه مرگبار رانندگی در جاده مشهد به کلات

صفائیان بیان کرد: علت دقیق این تصادف رانندگی توسط عوامل راهور در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.