استقبال کار آفرینان یزدی از رویداد ملی صنایع روستا دوست

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، از ثبت نام ۱۴۰ کار آفرین یزدی در رویداد ملی صنایع روستا دوست خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر زین العابدین قمی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد، با اشاره به اینکه رویداد ملی صنایع روستا دوست با هدف افزایش بازدهی طرح‌های تولیدی در روستا‌ها برگزار شد، گفت: ۱۴۰ نفر از کارآفرینان، مخترعان، صنعتگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و دارندگان محصولات و ایده‌های صنعتی از استان یزد در رویداد ملی و جشنواره صنایع روستا دوست ثبت‌نام کردند.

او افزود: این جشنواره و رویداد ملی با هدف افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف تولیدات روستایی از جمله کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، فناوری اطلاعات و پشتیبانی از آن‌ها برای تقویت اشتغال زایی و جهش تولید در روستا‌ها و مناطق محروم برگزار شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف کمیته امداد از برگزاری رویداد ملی صنایع روستا دوست شناسایی، پشتیبانی و حمایت از صنایع و تجهیزات مناسب برای اقتصاد است.

قمی ادامه داد: صاحبان محصولات یا ایده‌های صنعتی نسبت به ثبت طرح‌های مورد نظر مطابق با شرایط درخواست شده در سامانه رویداد به آدرس اینترنتی www.emdad.ir اقدام کردند.

او در پایان گفت: طرح‌های برتر جشنواره از مزایای این رویداد  شامل جوایز نقدی، نمایش محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی، معرفی محصولات به بازار‌های هدف، تسهیلات قرض‌الحسنه (برای طرح‌های منتخب)، سرمایه‌گذاری به کمک کمیته امداد (یا سایر شتاب‌دهنده‌های حاضر در نمایشگاه) و امکان اجرای پایلوتی طرح بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار