برگزاری مانور آماده به کاری مولد‌های برق اضطراری

مدیر گروه بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برنامه‌های هفته پدافند غیر عامل را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن نگارش، مدیر گروه بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: اجرای مانور آماده به کاری تست مولد‌های برق اضطراری، وبینار آموزشی و مانور‌های داخلی به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هستند.

او افزود: برپایی نشست و میزگرد تخصصی نقش مولد‌های تولید پراکنده در حمله خصمانه دشمن به کشور با رعایت شیوه نامه بهداشتی، اطلاع رسانی گسترده در خصوص بازدارندگی و مقاومت در پدافند غیرعامل برای فرهنگ سازی مطلوب، مانور شناسایی آسیب پذیری تاسیسات برق در مدیریت‌های برق و مانور قطع اینترنت و تاثیر آن در سیستم‌های توزیع برق از دیگر برنامه‌های این هفته است.
دبیر کمیته پدافند غیرعامل ادامه داد: برگزاری وبینار آموزشی پدافند زیستی با موضوع ویروس کرونا ویژه کارکنان و مصاحبه رسانه‌ای مدیرعامل جزء برنامه‌های این هفته گنجانده شده است.

نگارش به اقدامات عملی حوزه پدافند در سال‌های اخیر اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر اجرای مانور سراسری در روز دهم آبان، مانور‌های متنوع با رویکرد پدافند غیرعامل تا پایان سال ویژه مدیریت‌های برق استان برگزار می‌کنیم که مهم‌ترین آن‌ها بررسی آماده به کاری دیزل‌های اضطراری مراکز مهم و حساس و ارائه گزارش آن به مراجع ذی صلاح است.

مدیر گروه بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب به افزایش آمادگی داخلی و مصون سازی کشور خاطرنشان کرد: شعار این هفته مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی تعیین شده و برای هر یک از روز‌های هفته برنامه‌های فرهنگ سازی متنوعی به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار