اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی توسط سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی توسط معاونت آموزشی این سازمان از سوی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محسنی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی  موفق به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی از سوی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است.

او افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی با هدف سامان‌دهی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.

او گفت: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استاندارد‌ها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برگزار و منجر به کسب یا ارتقای مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی افزود: این دوره‌ها منجر به کسب یا ارتقای مهارت در یک موضوع مستقل و یا در بخشی از وظایف حرفه‌ای مهارت‌آموز شده و همچنین سبب ایجاد توانمندی شغلی از طریق یادگیری مجموعه مهارت‌های مرتبط با یک حرفه می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.