مهم‌ترین حوادث ۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰۰ کیلو تریاک با توقیف پژو در سروستان - شیراز

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک با توقیف سواری پژو در محور سروستان - شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس فرمانده انتظامی فارس درباره کشف تریاک در محور سروستان – شیراز، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک سواری ۴۰۵ قصد انتقال مواد مخدر به شیراز را دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور سروستان - شیراز اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه همچنین یک سواری ۴۰۵ که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن دستگیر شد، تصریح کرد: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۴۹ خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۴۹ خرده فروش و معتاد و کشف ۲۷ کیلو انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت درباره دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مرودشت، گفت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر و به منظور ارتقای احساس امنیت شهروندان، طرح تشدید برخورد با خرده فروشان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، ۴۹ خرده فروش و معتاد مواد مخدر را طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲۷ کیلو و ۴۹۸ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیت پایدار و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق در شیراز و کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز درباره دستگیری سارق در شیراز، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، طرح ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان با هماهنگی مراجع قضائی و با اقتدار کامل در نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

او افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری ۲۷ گلستان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق را شناسایی و آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است.

کشف ۱۹ کیلو تریاک در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۹ کیلو تریاک طی بازرسی از سواری ۴۰۵ در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان درباره کشف تریاک در لارستان، اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۹ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

مجروح شدن ۱۲ کارگر محصولات کشاورزی در تصادف محور ارسنجان به  آباده

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: ۱۲ کارگر محصولات کشاورزی بر اثر واژگونی یک وانت نیسان در محور ارسنجان به آباده، مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس درباره واژگونی وانت نیسان در محور ارسنجان به سمت آباده، بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور ارسنجان-آباده به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک وانت نیسان با ۱۲ سرنشین که همه آنان کارگر محصولات کشاورزی بوده‌اند در مسیر مذکور واژگون و بر اثر آن هر ۱۲ نفر مجروح و راهی بیمارستان شده‌اند.
سرهنگ دهقانی اظهار کرد: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

فرزندی که در شیراز پول‌های پدر را در بازی‌های آنلاین بر باد داد

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی پدر برای بازی‌های آنلاین در شیراز خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس درباره دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در شیراز، اظهار کرد: با مراجعه مردی میانسال به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز ۱۲۰ میلیون ریال طی سه ماه از حساب بانکی‌اش، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم این مبالغ را صرف خرید در بازی‌های رایانه‌ای کرده است.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهم فرزند شاکی است و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را دستگیر کردند.

او اضافه کرد: متهم در اعترافات خود بیان کرد اطلاعات کارت بانکی پدرم را در زمانی که برای پرداخت قبوض اقدام می‌کرد یادداشت و در فرصتی مناسب با خرید‌های اینترنتی که اکثراً خرید شارژ و خرید در بازی‌های یارانه‌ای بوده است مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از حساب او برداشت کردم.

رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات بانکی آن‌ها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.

این مقام سایبری از همه مردم خواست تا هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵ گزارش کنند.

محموله ۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی قیروکارزین از توقیف محموله حاوی ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین درباره کشف کالای قاچاق در قیروکارزین، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قیروکارزین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۵۲۰ ثوب پوشاک، ۱۴۹ دستگاه وای فای و مودم، ۷۲ دستگاه تلفن رومیزی، ۲۷ جفت کفش، ۹ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ۵۲ عدد لوازم بهداشتی و ۲۰ عدد سماور و آب میوه گیر خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

سرهنگ صالحی فرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اضافه کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.