سرپرست فرمانداری شادگان:

همه تلاش مسئولان شادگان باید رسیدگی به امور مردم باشد

صبری پور گفت: همه تلاش مسئولان ادارات شهرستان شادگان باید رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات آنها باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه برنامه ملاقات مردمی که امروز برگزار شد، گفت: خدمت به مردم و رسیدگی به امورات و مشکلات آن‌ها باید دغدغه همیشگی مسئولان این شهرستان باشد.

او رسیدگی و حل مشکلات مردم را از مهمترین کار‌ها و برنامه‌های مسئولان ادارات شادگان برشمرد و افزود: مسئولان شهرستان وظیفه دارند با جدیت به امورات مردم رسیدگی کنند و نهایت اهتمام و تلاش خود را برای حل مشکلات شهروندان به کار گیرند.

صبری پور اظهار داشت: به منظور حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی مردم، فرمانداری این شهرستان، پاسخگویی و پیگیری مستمر را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان می‌توانند مشکلات خود را با فرمانداری درمیان بگذارند و مسئولان موظف هستند به مسائل مطرح شده از سوی مردم گوش فراداده و پیگیری کنند.

ملاقات مردمی و چهره به چهره فرمانداران شهرستان‌های استان خوزستان، دوشنبه هر هفته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی و اجتماعی در دفتر فرمانداران برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند و فرمانداران موظف به پاسخگویی و بررسی آن‌ها هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.