فرماندار درگز گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان و برای پیشگیری از شیوع گسترده‌تر این ویروس تمام اصناف به جز نانوایی‌ها و عرضه کنندگان ارزاق و خدمات ضروری به مردم از دیروز به مدت دو هفته تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی فراهی فرماندار درگز گفت: پیشتر فعالیت مراکز آموزشی از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در این شهرستان به صورت مجازی و غیرحضوری صورت می‌گرفت.

او افزود: ادارات و نهاد‌های خدمت رسان و مراکزی مانند پمپ بنزین، نانوایی و دیگر اصناف ضروری به فعالیت خود ادامه خواهند داد، اما اصناف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل است.

بیشتر بخوانید


فرماندار درگز ادامه داد: دادستانی درگز نیز اعلام کرد با متخلفانی که توصیه بهداشتی را رعایت نکنند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

حمیدرضا سلیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز نیز گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها مانند سایر اصناف موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سوار کردن مسافر هستند.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون در این شهرستان ۳۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در مناطق شهری بسته شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان درگز ادامه داد: همچنین تاکنون ۵۱ نفر در شهرستان درگز به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و نتیجه آزمایش کرونای افزون بر ۷۰۰ نفر نیز مثبت شده است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.