اختصاص زمین‌های ورزشی برای بانوان در اهواز

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: بنا داریم به هر منطقه از شهر یک زمین ورزشی ویژه بانوان تخصیص دهیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدعلی جزایری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز گفت: تاکنون اقدامات خوبی برای ایجاد مکان‌های ورزشی و پارک مخصوص بانوان انجام شده و بنا داریم در هر منطقه یک زمین ورزشی ویژه بانوان نیز در شهر اهواز تخصیص دهیم.

او افزود: زنان محورخانواده هستند و بی‌شک توجه آنان به سلامت جسم خویش زمینه‌ساز گرایش دیگر اعضای خانواده به ورزش و توجه به امر سلامت خواهد بود.

جزایری بیان داشت: سهم بانوان از زیرساخت‌های ورزشی اهواز یکی از دغدغه‌های مهم امور ورزش معاونت فرهنگی است در مباحث تربیتی بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان ما افرادی هستند که با رعایت چارچوب‌های دینی و پیشرفت‌های تحصیلی و علمی گام‌های بلندی را در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی برمی دارند.

معاون شهردار با تاکید بر حمایت از بانوان ورزشکار تصریح کرد: دختران ورزشکار ما بسیار مستعد و با انگیزه هستند و بدون شک با مدیریت و حمایت مسئولانه شاهد رشد بیشتر آنان در عرصه بین الملل خواهیم بود و ما در شهرداری اهواز بناداریم با اعمال گوشه‌ای از این حمایت ها، در این افتخارآفرینی‌ها سهیم باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.