سقوط پرنده روی صورت خبرنگار تلویزیونی!

در حالی که خبرنگار استرالیایی آماده ارائه گزارش زنده تلویزیونی بود ناگهان اتفاق جالبی برای او رخ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پخش‌های زنده تلویزیونی گاهی با اتفاقاتی غیرمنتظره و پیش بینی نشده همراه است. از سوتی مجری، خبرنگار یا مهمان برنامه تا قرارگرفتن یک موجود زنده در مقابل کادر دوربین تلویزیون.

از آنجایی که بیشتر این اتفاقات غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین موجب غافلگیری و سردرگمی خبرنگار یا مجری تلویزیون می‌شوند که در چنین مواقعی حفظ خونسردی بسیار حائز اهمیت است. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک خبرنگار استرالیایی در هنگام پخش زنده تلویزیونی رخ داد.


بیشتر بخوانید


«بِرِت مک لئود»، خبرنگار شبکه تلویزیونی Nine Network آماده ارسال گزارش زنده تلویزیونی از یکی از خیابان‌های این کشور بود که ناگهان یک پرنده شبیه به کلاغ روی صورتش فرود آمد. با این حال او بلافاصله خونسردی خود را حفظ کرد و گزارش زنده خود را آغاز کرد.

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. گفتنی است؛ کلاغ‌های سیاه و سفید استرالیایی مانند سرخابی‌های اروپا به ربودن اشیاء پر زرق و برق برای لانه هایشان معروف نیستند، اما آن‌ها به هر کسی که به لانه هایشان نزدیک شود حمله می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
عجب خونسردی افرین زیبابود