بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۶ آبان؛

ابراز عشق و علاقه به پیامبر اسلام (ص) در صفحه خانم مجری/ رضا گلزار بعد از شکست کرونا در پشت صحنه «عاشقانه ۲»

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

زانیار خسروی، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور، در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش تصویری از خود را به اشتراک گذاشت.

.

 

منوچهر هادی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون که مدتی است به ساخت سریال های نمایش خانگی می‌پردازد، تصویری از خود و دخترش در پشت صحنه سریال «عاشقانه ۲» را منتشر کرد.

.

 

محمدرضا گلزار، بازیگر مشهور سینمای ایران، با انتشار پستی در اینستاگرام از بازگشت به سریال  «عاشقانه ۲» پس از پشت سر گذاشتن کرونا خبر داد.

فعالیت هنرمندان درفضای مجازی

 

میثم ابراهیمی، خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، درباره تعدادی از موزیک‌هایش از مخاطبان نظرسنجی کرد.

فعالیت هنرمندان درفضای مجازی

 

مژده لواسانی، مجری باسابقه برنامه‌های تلویزیونی به دنبال جریانات اهانت به پیامبر اکرم (ص) با ابراز عشق و علاقه به آن حضرت، استوری زیر را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

استوری مژده لواسانی

 

دارا حیایی، پسر امین حیایی که سال گذشته با بازی در سریال «ازسرنوشت» شناخته شد، با انتشار استوری زیر در اینستاگرامش خبر از پخش سری سوم این سریال در روزهای آتی داده است.

فعالیت هنرمندان درفضای مجازی

 

نجمه جودکی، مجری برنامه‎های تلویزیونی صدا و سیما، با توجه به افزایش بی رویه آمار ابتلا به کرونا، تصویری از خود را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

فعالیت هنرمندان درفضای مجازی

 

مسعود  ده نمکی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون با اشاره به بیانات چند روز گذشته رهبر انقلاب مبنی بر ورود نیروهای داوطلب به میدان مبارزه با کرونا، استوری‌ای را در صفحه‌‌اش منتشر کرد.

استوری کارگردان اخراجی ها

 

مجید خراطها، خواننده موسیقی سبک پاپ، تصاویری از دوران کودکی تا بزرگسالی خود را با عنوان "روند تکامل" در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

کودکی خواننده پاپ

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
......
۲۱:۱۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
اینا دارن فیلم میگرن اصلا کرونا نمیگیرن فقط مردم تو جشن بیعت کرونا میگیرن حتی تو تشیع جنازه شجریان هم کرونا نمیگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
جانا سخن از زبان ما میگویی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۶ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
دیدی که گلزار هم کرونا گرفته پس همه می‌گیرند
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۰:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
درود بر شما آقای ده نمکی و مژده خانم گل گلاب...هنرمندای بی غیرت ی وقت ناراحته ناراحتی مهدی زهرا نشید ک ب جد بزرگوارشون توهین شده!!!متنففففففففففففففففففففففففففرم از بیشتر هنربندا،yjcاینو بزار حتما،متنففففففففففففففففففففففففرم از بازیگرای غرب زده وطن فروش خائن حال ب هم ز،بخدا دوسدارم ببینمشون و ب بیشترشون بگم ازتون متنففففففففففففففففففففففرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
خواهش میکنم این گلزار را اصلا بزرگ نکنید...! اصلا یادش نکنید ...
آخرین اخبار