۶ هزار نفر در بیمارستان چشم پزشکی زاهدان ویزیت شدند

مدیر بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا (س) زاهدان گفت: ۶ هزار بیمار در ۶ ماهه نخست امسال در این بیمارستان ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید امیر موسوی مدیر بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا (س) زاهدان  اظهارداشت: کلینیک تخصصی بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) با بهره‌گیری از بهترین متخصصان و تجهیزات پیشرفته خدمات شایسته‌ای را به مراجعان ارائه می‌دهد.

او با تاکید بر ضرورت استمرار روند بهبود کیفیت و ارائه خدمات در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) گفت: به منظور عدالت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات فوق تخصصی و تخصصی با تعرفه دولتی، کلینیک‌های عصر این بیمارستان باید به طور مستمر فعال و به مراجعان خدمات ارائه کنند.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا (س) زاهدان بیان کرد: هم‌اینک ۲ متخصص چشم و ۲ بینایی سنج در دو شییفت صبح و عصر در این کلینیک به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان‌های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار