امیر ناظمی مطرح کرد:

ارائه خدمات دولت الکترونیک، توان اپلیکیشن های داخلی را افزایش می دهد

معاون وزیر ارتباطات درباره دعوت سازمان فناوری اطلاعات ایران از اپلیکیشن‌ها برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان در حساب کاربری توئیتر خود پستی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات دولت برای هموطنان و تسهیل در ارائه خدمات، چندی پیش سازمان فناوری اطلاعات ایران در صفحه توئیتر خود دعوت‌نامه‌ای از اپلیکیشن‌های پرکاربرد منتشر کرد تا در این راستا خدمات ارائه دهند که در ادامه متن این دعوتنامه را مشاهده می‌کنید:

"سازمان فناوری اطلاعات ایران از تمامی اپلیکیشن‌های پرکاربرد کشور دعوت می‌کند تا به‌عنوان کارگزاران دولت الکترونیک نسبت به ارائه خدمات دولت الکترونیکی از طریق اپلیکیشن خود اقدام کنند".

همچنین با توجه به روند جهانی شدن دولت الکترونیک امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‏رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز در پاسخ به توئیت سازمان فناوری اطلاعات ایران در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت:

"روند جهانی خدمات دولت الکترونیکی از G2C به سمت G2B2C در حال گذار است. دولت با استفاده از توان اپلیکیشن‌ها و کسب‌وکار‌ها می‌تواند خدمات خود به شهروندان را ارائه کند، هم توان آن‌ها را افزایش می‌دهد و هم کیفیت خدمات. دعوت از آپ‌های پرکاربر برای ارائه خدمات دولت الکترونیکی. "

دعوت‌ از اپلیکیشن‌های پرکاربرد برای ارائه خدمات


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار